Sunday, October 24, 2010

N3 Tertunggak....OPEN HOUSE PART 1

Dah lama tak update blog...
Busy lately...Mcm2 program perlu dilaksanakan...
Skrg busy ngan Program PASCA PMR 2010...
Hari nie aku nak share dgn kawan2 resepi2 yg telah dicuba...
memang ternyata sodap la...
Pada 2hb 10 2010, aku wat OPEN HOUSE...
Menu untuk OPEN HOUSE ialah :-


Spaghetti
my younger sis...Fifie...
Not Bad...


Laksam Kelantan...
Mu waterhand..
Laksam my sis Fifie yg buatsbb aku der program hari tuh...
Sodap n laris gua cakap lu...
Diorg makan smpi menjilat bibir...kihkihih...
Siap ckp leh buka kedai gih...
Bangga weh...


Nasi Himpit Kuah Kacang..
Yang tak berapa jalan...
Maybe sbb dah biasa makan n mana2 OPEN HOUSE ader wat...
Sodap jugak...
1st time gua buat kuah kacang nie...
boleh la ditelan....


Nasi Dagang...
Yg nie limited..
Sapa cepat dia dapat..
Sbb aku wat tak byk..
Baru belajo...
Tp not bad la...ramai puji...Heheheh...


Itu lahh juadah OPEN HOUSE hai tuh...
Dessert plak...

Buah-buahan


Kek Coklat Moist


Puding Triffle


SELAMAT MENJAMU MATA YER....
SEKIAN, TERIMA KASIH...



No comments:

Post a Comment