Saturday, November 1, 2008

Boring

Huh...
Weekend kali ini sangat boring....
Sbb aku hanya berdua dengan Little girl kat rumah...
Hubby pegi Ipoh semalam ada sukan PSKPP Negeri Perak...
Tak tau nak buat ape kat rumah....
PEpagi lagi aku berperang dengan My Precious daughter...
Sebabnyer dia sepahkan mainan n tak mau simpan....
Pelagi...membebel la aku....Pokpek..pokpek...pokpek....
Dia pe lagi tau aku marah kat dia nangis la.....
Duk panggil Papa dia....Huh...Papa tak der la...Tak da org nak pujuk awak.....
Tp lama2 kecian lak tgk dia duk teresak2 kat sofa tu....
Aku pon pi la pujuk.....
Lepas tu terus kami bersiap untuk ambil Kak Midah ( Kerani Sek Aku) pi rumah Kak Aida (PA SMKSAG)...
Umah dia ade kenduri cukur jambul...
1st time aku masuk kat KG. LUBUK KATAK....
Terpegun aku dengan suasa kampung tersubut yang nyaman, segar n suasana yg memang belum tercemar.....Seronok rasanyer duk kat kampung tu....
Kalu nak dibandingkan dengan kampungku huh.....Memang jauh bezanya......

No comments:

Post a Comment