Monday, November 10, 2008

Berjaya Akhirnya....

Ermmm....Setelah berhempas pulas ngadap laptop nie selama 2 day yang lepas....
Berjaya juga akhirnya aku mengupdate n mencantikkan blog aku nie...
Bangga rasanya...Tak pyh belajar kat mana2...
Just mencuba2....
Tu la pepatah ada menyatakan
"Dun't Give Up Before U Try"....
Tu la jugak word yg selalu aku cakap kat student2 aku....
Aku sebenarnya risau n gementar nie....
Sbb Esok My student form 5 akan berjihad di Medan Perang....Hahahah
Bagi Student2 aku yg akan memduduki SPM pada esok hari...
Good Luck, Buat yg terbaik...Luahkan segala ilmu yg telah anda kutip daripada guru2....
Cikgu halalkan segala ilmu yg telah diberikan..dan cikgu juga ampunkan segala dosa2 anda semua sama ada sengaja ataupun tidak sengaja....
Lastly....
SELAMAT MAJU JAYA......
OPs....Lupa lak...Dukwish n pesan kat student...
Tp aku luper laadik aku pon akan berperang gak esok...
Good Luck Dik......

No comments:

Post a Comment