Thursday, July 16, 2009

KURSUS INDUKSI (PART 1)

TOday adalah 1st day aku kat Pangkor Coral Bay Resort menghadiri
KURSUS INDUKSI KUMPULAN1 AMBILAN 6/2009...

Tiba di Jeti LUMUT, tup2 bertemu dengan kawan lama yang sangat kurindui..
Cuba teka siapakah gerangannya......????
Aku jumpa Wani n ramai lagi kawan2 sekuliah semasa di UPC....Seronok weh...
Diorang pun datang Kursus Induksi gak...
Aku berharap dapat menghadiri kursus ini dengan sebaiknyer...

Belum pom mula Kursus Induksi, aku dikhabarkan berita yang menyedihkan oleh INCIK SUAMI....
Berita yang tidak disangka-sangka olehku....
Apakah berita sedih itu.....????
Incik Suami call n bagitau...
"Ayang, SWIFT xcident...."
Aku dengan bodohnyer bertanya
"Swift mana.....?"
Tak terfikir plak swift yang dimaksudkan oleh incik suami ialah KEKASIHku...
Incik suami menjawab ...
"SWIFT laaaaaaaaa......"
Oh my GOD, KEKASIH aku xcident dengan teksi kat IPOH....
Terkedu sekejap aku..nak marah pun ader...
Baru hari nie tinggalkan KEKASIHku dah sakit....
Huhhuhuhuhhu....
Incik Suami berkata...
"Nak buat camner, dah nak geroh...Abang beringat doh...."
Aku pun nak kata aper la....
" Ermmmmmmmmmm.....nakwat camner...."
Takper la bang,ayang tau abang bukan sengaja....
Benda dah tertulis, elak macam manapun akan kena jgk...
Dah ditakdirkan Kekasihku itu jatuh sakit....
Tp janji yer, abang mesti rawat KEKASIH ayang tu seperti sebelum ayang tinggalkan kat abang okey.....

RINDU BANGAT SAMA MR.WHITE....



No comments:

Post a Comment